Servis s garantovaným SLA


Kontakt:

Aktuálně

Setkání uživatelů DAS d.learningu

rádi bychom Vás pozvali na „Setkání uživatelů d.learningu“ které se koná 25. a 31. května.

…celý článek

Nové elektronické kurzy pro Office 2016

Pro Vaše optimální seznámení s novými fukcemi a možnostmi Ofiice 2016 jsme připravili nové elektronické kurzy.

…celý článek

Webinář KeyShield SSO, DAS d.learning v praxi

Vážení obchodní přátelé a partneři,

zveme Vás na webinář, který pro Vás připravila společnost TDP, s.r.o., ve spolupráci s naší společností DATRON, a.s. a společností HYDRA Computer, s.r.o.

…celý článek


>>

Servis s garantovaným SLA

Našim zákazníkům nabízíme služby od běžné servisní činnosti, monitoringu, až po vlastní dohledové centrum nebo outsourcing ICT. Důkazem odhodlání poskytovat stále kvalitnější služby je zavedení systému řízení jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001 v roce 2004, kterou dodnes udržujeme.

 

Servisní činnost poskytujeme na základě smlouvy o její úrovni SLA (Service Level Agreement). Rozsah těchto služeb je od základního nastavení, kdy je servisován jeden server nebo oblast ICT s dobou odezvy do 48 hodin, až po správu desítek serverů na různých platformách  v režimu 24/7 s dobou odezvy 30 minut a garantovou dobou vyřešení.

 

Příjem požadavků je řešen naším helpdeskovým systémem d.help, a to přímým zápisem do webové aplikace, nebo telefonicky na čísle operátorského pracoviště. Tato aplikace umožňuje sledování řešení jednotlivých požadavků od jejich nahlášení až po jejich ukončení a vyhodnocení.

Přehled základních činností:

  • Denní dohledy
  • Pravidelná profylakce
  • Servisní zásahy u zákazníků
  • Instalace a implementace HW a SW zařízení
  • Projekční a konzultační činnost, workshopy/školení

Většina servisních zásahů je prováděná u zákazníků vzdáleně, v případě závažnějších problémů je servisní zásah uskutečněn osobní návštěvou u zákazníka. U zjištěné hardwarové poruchy poskytujeme náhradní zařízení.